Supermodeli se vraćaju!

Apple TV iznenadio nas je potpuno novom dokumentarnom serijom pod nazivom Supermodeli. Službeno najavljena 6. listopada, serija će se baviti erom modelinga u 90ima i radnja će se fokusirati na supermodele Lindu Evangelistu, Cindy Crawford, Naomi Campbell i Christy Turlington.

Dokumentarna serija – u režiji dobitnice Oskara, Barbare Kopple – „putuje u osamdesete godine prošlog stoljeća, kada su se četiri žene iz različitih krajeva svijeta ujedinile u New Yorku. Već sile same po sebi, gravitacija koju su postigle udruživanjem nadišla je samu industriju “, stoji u službenom opisu.

Otkrivajući projekt svojim sljedbenicima na Instagramu, Naomi je rekla: “Moje sestre Christy, Linda, Cindy i ja izuzetno smo oduševljene što svoju priču dijelimo sa svijetom … Nadamo se da će naše putovanje viđeno u dokumentarnom filmu potaknuti, motivirati i nadahnuti mlade ljude širom svijeta “. U međuvremenu, Cindy je potvrdila da dijeli slično mišljenje, napisavši: “Uzbuđena sam što sam se ponovno okupila sa svojim prijateljima kako bih proslavila i ispitala način na koji supermodeli nadilaze tradicionalnu percepciju i ograničenja u modnoj industriji kroz vrijeme.”

Da svoje oduševljenje ne skrivaju i preostala dva super modela, potvrdile su njihove Instagram objave.

Linda Evangelista je napisala: “Da napokon imamo priliku ispričati našu priču u suradnji s briljantnim timom iz Imaginea i pod vodstvom Barbare Kopple, za nas je jednako uzbudljivo kao što se nadamo da će biti i za gledatelje. Voljela bih da ljudi dožive ovo kao slavlje ne samo naših pojedinačnih priča, već i snage prijateljstva, snova i ustrajnosti.

Turlington je objavila: “Radujem se povratku u ovo neviđeno modno vrijeme s ovim nevjerojatnim ženama s kojima sam odrasla. “Supermodeli “dolaze na @AppleTV.” S obzirom na to da službeni datum izlaska još nije poznat, ne preostaje nam ništa drugo nego s nestrpljenjem iščekivati ovaj odličan projekt, koji će sigurno biti vrlo uspješan!

Share on facebook
Facebook

Zvijezde nose Givenchy

Marketing u doba pandemije itekako je zahtjevan a svijet i dalje- nepredvidiv. Zato se većina kreativnih direktora odlučuje na alternativne metode i digitalni marketing. Matthew