Stavi pravu stvar na pravo mjesto

Danas je u sklopu Projekta „Stavi pravu stvar na pravo mjesto“ na tri lokacije u gradu – parku Bundek, Trešnjevačkom trgu te SRC-u Jarun, na Svjetski dan mora, održana četvrta, od pet planiranih manifestacija, u sklopu koje su predstavljene brojne edukativno-informativne aktivnosti koje Grad Zagreb organizira kako bi javnost senzibilizirao na temu održivog gospodarenja otpadom.

Sve aktivnosti su osmišljene kako bi se građani mogli informirati i educirati o važnosti odvojenog prikupljanja otpada te načinu na koji se to radi, ali i da ih se motivira na veći osobni angažman u tome procesu.

Posjetitelji su tako mogli uživati u različitim igrama, kolu sreće, bubble footballu, streličarstvu, a dijelile su se i vreće za razvrstavanje otpada. Educiralo se o očuvanju okoliša, a najmlađi su pak mogli uživati u kutku gdje su uz pomoć bojanki i društvenih igara „Ekodrom“ i „Ekoforija“ učili o zaštiti okoliša.

Cilj ovoga projekta je potaknuti sugrađane da što veću količinu otpada odlažu u za to odgovarajuće spremnike. Prema ovogodišnjim pokazateljima bilježimo uzlazan trend, što znači da smo zaprimili manje količine miješanog komunalnog otpada i sve veće količine odvojeno prikupljenog otpada. Upravo su to zasluge naših sugrađana koji aktivno sudjeluju u cijelom procesu odvajanja i prikupljanja otpada, rekla je predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban.

Ukupna vrijednost ovoga projekta iznosi 4.945.708,54 kune od čega je 3.600.000,00 kuna bespovratnih sredstava koje je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda u okviru Operativnog programa Konkurentnosti i kohezija 2014.-2020.

Ovaj projekt dio je napora Grada Zagreba da postane predvodnik u odvojenom sakupljanju otpada te tako približi Hrvatsku ostvarenju cjelovitog sustava gospodarenja otpadom, na isti način na koji se otpadom gospodari u Europskoj uniji.

Share on facebook
Facebook

Zvijezde nose Givenchy

Marketing u doba pandemije itekako je zahtjevan a svijet i dalje- nepredvidiv. Zato se većina kreativnih direktora odlučuje na alternativne metode i digitalni marketing. Matthew