FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

JYSK nastavlja pozitivan rast i otvara trgovinu u Zagrebu

JYSK predstavio potpuno drugačiji koncept uređenja trgovine u skandinavskom stilu

Međunarodni maloprodajni danski lanac JYSK je u Arena Parku otvorio vrata nove trgovine u potpunosti opremljene novim konceptom uređenja trgovina. Riječ je o najnovijem konceptu 3.0 kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine.

U novoj JYSK trgovini kupci će moći lakše pronaći tražene proizvode i vrhunski namještaj s danskim potpisom. „Riječ je o najnovijem konceptu kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će svi naši kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine. Osim boljeg načina izlaganja proizvoda, naglasak je i na boljem osvjetljenju, ljepšim nosivim elementima, drvenim podovima i većoj preglednosti trgovine“, izjavio je Mikael Nielsen, član Uprave – Retail, JYSK Nordic.

Spajanje s Dänische Bettenlagerom

JYSK se odlučio na spajanje sa sestrinskom kompanijom Dänisches Bettenlager čime je Uprava JYSK-a ušla u upravljačku strukturu te će se JYSKu Nordic, koji trenutno upravlja s 1.287 trgovina u 20 zemalja pripojiti Dänisches Bettenlager sa svojih 1.283 trgovina u 7 zemalja. Uz dvostruko više trgovina ove dvije kompanije postaju jedna poslovna jedinica.

„Zaključili smo da će jedan veliki entitet biti konkurentniji na tržištu koje generalno karakterizira malo konkurenata, ali velikih. Novo spojeno sjedište bit će smješteno u Brabrandu blizu Aarhusa, ali sjedište Däniches Bettenlagera u Njemačkoj neće biti zatvoreno. JYSK će zadržati zaposlenike iz Dänisches Bettenlagera koji imaju veliko znanje o kompaniji i mnogo neophodnih kompetencija. Ovo spajanje označava kombiniranje najboljeg od dvije uspješne poslovne jedinice“, objašnjava Mikael Nielsen.

Uspješna poslovna godina u Hrvatskoj i u svijetu

Promet JYSKa Nordic povećao se za 10 posto te je u 2018. godini iznosio  16,1 milijardu kuna dok je broj kupaca porastao za čak 6,7 milijuna. Ovi rezultati omogućili su JYSK-u da dalje širi svoje poslovanje i na druga, europska i svjetska tržišta od kojih je prvo u planu tržište Rusije.

„Prošle financijske godine otvorili smo 82 nove trgovine, a točno na JYSKov 40. rođendan smo početkom travnja otvorili svoju prvu trgovinu u Irskoj gdje je u planu otvaranje još 15 trgovina. Nakon Irske, u Belgiji je otvorena prva JYSK trgovinu u djelu zemlje gdje se govori francuski jezik“, kazao je Poul Erik Larsen, direktor ekspanzije JYSK Nordic.

Uvođenjem novog koncepta uređenja trgovina, JYSK planira nastaviti pozitivan rast i u Hrvatskoj koji pokazuju prošlogodišnji rezultati. „Izuzetno sam zadovoljna da sve veći broj kupaca u Hrvatskoj bira JYSK za kupovinu proizvoda za san i život. Kao rezultat toga JYSK je u Hrvatskoj 2018. postigao najbolje rezultate s prometom većim od 490 milijuna kuna, što je povećanje od 18,1% u usporedbi s godinom prije. Vesele nas postignuti rezultati i ovo je definitivno najbolja godina do sada za JYSK Hrvatsku. Snažan rast koji bilježimo već četvrtu godinu za redom rezultat je ulaganja u edukaciju naših djelatnika koji stavljaju kupca na prvo mjesto“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu kao i na službenoj web stranici JYSK.hr.

na vrh članka