FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

Od rijada do ryokana: autentični i alternativni smještaji privlače znatiželjne putnike

      Od domova koji plutaju do spavaće sobe na drvetu, jedinstveni smještajni objekti sve su popularniji trend pri čemu 22%* putnika iz Hrvatske planira odsjesti u nekom od alternativnih smještaja u 2019. godini

      Živjeti poput lokalnog stanovništva ključno je za polovicu (50%)** putnika iz Hrvatske koji smatraju da im boravak u obiteljskom smještaju (iznajmljena soba, stan ili kuća) omogućuje da upoznaju dijelove gradova ili zemlje koju su posjetili koje inače ne bi imali priliku vidjeti

      Detaljno praćenje budžeta za putovanje jedan je od najvažnijih prioriteta, pri čemu polovica (51%)** putnika iz Hrvatske navodi da boravak u smještajnom objektu sličnom domu daje osjećaj da dobivaju najveću vrijednost za uloženi novac

Jeste li ikada sanjali o boravku u kolibi kako biste mogli promatrati životinje u njihovu prirodnom okruženju? Ili pak o odmoru u idiličnoj seoskoj kući kako biste se ponovno povezali s prirodom? Istraživanje Booking.com-a otkriva kako gotovo trećina (29%)* putnika iz Hrvatske, a gotovo četvrtina globalnih putnika, planira boravak u jednom od prethodno spomenutih vrsta objekata u 2019.

Booking.com, vodeća svjetska tvrtka za povezivanje putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, provela je istraživanje i povezala ga s vlastitim podacima te otkrila što inspirira putnike da traže nešto novo i neobično i prepuste se nepoznatom te odaberu alternativni smještajni objekt za svoj idući odmor.

Želja da budete drugačiji

Odmor je prilika da prekinete svoju uobičajenu rutinu, isprobate nešto novo i promijenite perspektivu. Ne iznenađuje kako više od trećine globalnih putnika (37%)* u 2019. godini planira barem jednom boraviti u jedinstvenom smještaju kao što je dvorac ili kuća na drvetu. Putnici danas žele biti nadahnuti pa se upravo zato mnogi od njih okreću alternativnim smještajnim objektima kao načinu izražavanja osobnosti uz 18%** putnika iz Hrvatske koji tvrde da biraju jedinstveni smještaj kako bi se osjećali i djelovali kao trendseteri i zadivili svoje prijatelje i poznanike.

Živite poput lokalnog stanovnika

30%* globalnih putnika u 2019. planiraju boraviti u vili ili kući za odmor, a u istom postotku putnici žele boraviti i u apartmanima jer u ovakvim vrstama smještaja mogu promijeniti svakodnevnu perspektivu i doživjeti inspirativnu promjenu svakodnevice. U takvim smještajima putnici imaju priliku lakše otkriti tajne destinacije na kojoj se nalazem a koje znaju samo lokalni stanovnici. Gotovo se polovica (49%)** putnika slaže da im boravak u obiteljskom smještaju omogućuje da dožive dijelove grada ili zemlje koje inače ne bi istražili.

Za svaki budžet

Osim što putnici mogu istraživati odredište kao lokalni stanovnici, alternativne vrste smještaja također mogu pružiti priliku da se putuje unutar skromnijeg budžeta. A dok toliko odredišta u svijetu tek čeka da ih otkrijete, s ovom se prednosti slaže više od polovice (51%)** putnika iz Hrvatske tvrdeći da im boravak u obiteljskom smještaju omogućuje da se osjećaju kao da dobivaju najbolji omjer uloženog i dobivenog.

Olivier Grémillon, potpredsjednik u Booking.com-u, objašnjava: “Primjećujemo jasan trend među putnicima da iskušaju jedinstvene vrste smještaja i jasno nam je da za svakog putnika idealan smještaj znači nešto drugo. Stoga, bilo da tražite ledeni iglu, udobnu kolibu ili luksuznu vilu, Booking.com nudi više od 5,8 milijuna kuća, apartmana i drugih jedinstvenih smještajnih objekata za trenutnu rezervaciju kako bismo bili sigurni da su vaša posebna iskustva udaljena samo nekoliko klikova.”

 

NAPOMENE ZA UREDNIKE

*Istraživanje je naručio Booking.com, a neovisno je provedeno na uzorku od 53.492 ispitanika iz 31 zemlje. Za sudjelovanje u anketi bilo je potrebno da ispitanici imaju najmanje 18 godina i da su bili na barem jednom putovanju u posljednjih 12 mjeseci i da odlučuju ili barem djelomično donose odluke vezane za svoja putovanja. Anketa je ispunjena online između 16. listopada i 12. studenog 2018.

**Istraživanje je naručio Booking.com, a neovisno je provedeno na uzorku odraslih osoba koje su bile na putovanju u proteklih 12 mjeseci/planiraju otići na putovanje u sljedećih 12 mjeseci. U anketi je sudjelovalo ukupno 21.500 sudionika (uključujući njih 1000 iz Australije, Njemačke, Francuske, Španjolske, Italije, Kine, Brazila, Indije, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Rusije, Indonezije, Kolumbije i Južne Koreje; te njih 500 iz Japana, Novog Zelanda, Tajlanda, Argentine, Belgije, Kanade, Danske, Hong Konga, Hrvatske, Tajvana, Meksika, Nizozemske, Švedske, Singapura i Izraela). Sudionici su ispunili online anketu između 10. i 30. kolovoza 2018.

na vrh članka