Predstavljeni novi autobusi u voznome parku ZET-a

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić sa suradnicima jutros je na Autobusnom pogonu Podsused prisustvovao predstavljanju 22 nova autobusa za potrebe gradskog prijevoza.
Riječ je o 14 poluniskopodnih autobusa IVECO Crossway te 8 niskopodnih autobusa MAN Lion’s City koji su opremljeni pristupnim platformama za jednostavniji i lakši ulazak osobama s invaliditetom, video nadzorom i klimatizacijskim sustavom.

”Dižemo standard organiziranog javnog prijevoza kako bi putnicima osigurali kvalitetniji i ugodniji boravak prilikom korištenja ovih vozila”, rekao je gradonačelnik te dodao da je ovo prvih 22 autobusa u sklopu projekta „Nabava 29 autobusa za ZET d.o.o“ sufinanciran sredstvima iz fondova EU.

Direktorica ZET-a Ljuba Žgela je rekla kako su nova vozila rezultat truda i napora Grada Zagreba i ZET-a da konstantno ulažu u podizanje kvalitete usluge, dostupniji te sigurniji prijevoz. Kako je objasnila, u studenom 2018. godine ZET se prijavio na Poziv koji je raspisalo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture s projektom „Nabava 29 autobusa za potrebe ZET d.o.o.“ ukupne vrijednosti 55.836.012,50 kuna pri čemu će se 85% prihvatljivih troškova sufinancirati iz  Operativnog programa konkurentnost i kohezija, dok će se 15% sufinancirati iz Proračuna Republike Hrvatske.

Ovaj projekt je drugi po redu u okviru kojeg Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture dodjeljuje bespovratna sredstva za nabavku novih autobusa Gradu Zagrebu, odnosno ZET-u. Godine 2017. nabavljeno je 15 autobusa koji danas voze Zagrebom, a na njima je oznaka strukturnih fondova. 

Komentirajući aktualnu situaciju i novu Odluku Nacionalnog stožera RH o obaveznom nošenju maski u javnom prijevozu, gradonačelnik je apelirao na sve da poštuju mjere opreza i sve odluke koje donose nacionalni i lokalni stožeri. Rekao je i kako je Grad Zagreb za socijalno ugrožene sugrađane osigurao besplatne maske koje se mogu podići na dvije lokacije Crvenog križa – Ilici 223 te Sigetu 18a, a koncem tjedna iste će biti dostavljene na kućne adrese svim zagrebačkim umirovljenicima, prihvatilištu za beskućnike u Velikoj Kosnici te djelatnicima gradskih vrtića. 

Share on facebook
Facebook

Zvijezde nose Givenchy

Marketing u doba pandemije itekako je zahtjevan a svijet i dalje- nepredvidiv. Zato se većina kreativnih direktora odlučuje na alternativne metode i digitalni marketing. Matthew