Talijanska modna kuća Valentino iskoristila je inventivni pristup marketingu za potrebe svoje nove kolekcije za vrijeme pandemije koronavirusa. Posljednja kampanja luksuzne marke sadrži niz zvijezda, uključujući Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell i Laura Dern, pozirajući kod kuće dok nose komade iz kolekcije Valentino jesen-zima 2020/21.
U pokušaju da se usredotoče na ljudske veze, sve slike iz kampanje #Valentino Empathy snimljene su u uvjetima lockdowna od strane slavnih ili njihovih najmilijih. Valentinova kolekcija mode bila je “ekstremni odgovor” na pandemiju.
Naomi Campbell snimila je vlastitu fotografiju, stoji ispred bazena u dugačkoj jakni, a kolegica supermodel Christy Turlington pozirala je u polju s nećakom Jamesom Turlingtonom i nećakinjom Cameron Grace Carter.
Gwyneth Paltrow je zaposlila svog supruga, Brada Falchuka , kako bi dala svoj doprinos kampanji nove kolekcije. Izgled je upotpunila crnim rukavicama i jednom od novih Atelier kožnih torbica.
S istom takvom torbicom pozirala je i mega popularna glumica Lauren Dern.
Od drugih poznatih osoba za kampanju #Valentino Empathy uključili su se i glumice Frances McDormand, modeli Adut Akech, Sahteene Sednaoui i Anwar Hadid, reper Ghali, spisateljica Janet Mock, glumica i model Laetitia Casta, manekenka Liu Wen i glumica i pjevačica Tang Yan.
Nitko od celebrityja neće dobiti naknadu za sudjelovanje u kampanji #Valentino Empathy. Umjesto toga, sve njihove naknade, zajedno s donacijom od milijun eura, bit će ponuđene bolnici Lazzaro Spallanzani u Rim, nacionalnom središtu za borbu protiv COVID-19.