LVMH stekao je 50 posto udjela u Armand de Brignacu

LVMH je stekao 50 posto udjela u brandu šampanjca Armand de Brignac inače u vlasništvu poznatog repera Jay-Zja. U partnerstvu će se francuski “Ace of Spades” pridružiti Domu Pérignonu, Moëtu i Chandonu, Ruinartu, Krugu i Veuveu Clicquotu koji su u vlasništvu LVMH-a te spadaju u prestižna alkoholna pića. Financijski detalji i dalje nisu poznati, a u 2019. godini prodano je više od pola milijuna boca ovog ekskluzivnog pića.

Reper je brand kupio u 2014. godini te ga “proslavio” u svom spotu “Show Me What You Got.” Boca je poznata po svom metalik izgledu, a najčešće je zlatna, iako je proizvedena i u srebrnom i u rozom izdanju. Cijena je oko 225 dolara, a piće je privuklo raznoliku publiku. “Armand de Brignac ruši barijere i odražava suvremeni luksuz, istovremeno čuvajući tradiciju Champagnea”, rekao je Philippe Schaus, izvršni direktor Moet Hennessy iz LVMH-a, u izjavi. Brend će dobiti luksuzne marketinške usluge te distribucijsku mrežu konglomerata, te se predviđa da će se time unaprijediti njegovo poslovanje. Iako se nažalost tržište prodaje alkoholnih pića smanjilo za petinu, a razlog zbog toga je COVID-19, te otkazivanje mnogih događanja poput svadbi ili rođendana, LVMH-ovi Moet & Chandon Champagne i Hennessy Cognac, nadmašili su očekivanja, a prodaja vina i ostalih alkoholnih pića pala je za 14%.

Dogovor je postignut između Jay-Z-ja i Alexandrea Arnaulta, 28-godišnjeg sina osnivača LVMH-a, milijardera Bernarda Arnaulta. Alexandre je postepeno počeo preuzimati veću ulogu u konglomeratu, nedavno imenovan za pomoć u vođenju Tiffany & Co., koja je prošlog mjeseca postala dio LVMH-a. Prethodno je vodio Rimowu nakon što je nagovorio LVMH da preuzme njemačku marku kofera. Reper je priredio proslavu Oscara prošle godine na kojoj su gosti poput Kanyea Westa i Jacka Dorseyja mogli pijuckati njegov šampanjac Armand de Brignac. LVMH-ova “oklada” na poznate osobe nije se uvijek isplatila. Luksuzni konglomerat objavio je ranije ovog mjeseca da obustavlja suradnju s Rihannom za modni brend Fenty, manje od dvije godine u tom pothvatu. Zanima nas kako će proći ova suradnja!


Share on facebook
Facebook

Prsten kao dominantni modni dodatak

Nakit simbolizira klasiku i ljepotu te vrlo često može zaokružiti naše modno izdanje, a ponekad ga i u potpunosti transformirati. Iako nakit nosimo cijele godine,

Stiže nam nastavak omiljene serije

O da, itekako smo spremni za drugu sezonu omiljene serije, i jedne od ikada najgledanijih na Netflixu – Emily in Paris. Netflixova romantična komedija počela