LVMH otvara prvi istraživački centar kako bi doprinijeli održivosti u modnoj industriji

Željni širenja rješenja za održiviji i digitalni luksuz kroz svoje različite poslovne podjele, LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) planira izgraditi novi centar za istraživanje i inovacije u Francuskoj. Smjestivši oko 300 zaposlenika – uključujući znanstvenike, istraživače i novoosnovana poduzeća u zajedničkim radnim prostorima – novi pogon trebao bi se otvoriti krajem 2024. ili sredinom 2025. godine u Saclayu, vladinom središtu na rubu Pariza za škole, laboratoriji i istraživačke objekte. “Bit će to velik objekt, ali još nismo sigurni koliko točno”, rekao je Jean Baptiste Voisin, glavni strateški direktor u LVMH, koji je napomenuo da predsjednik i izvršni direktor grupe Bernard Arnault ubrzava projekt, i da je već uspostavljen putokaz za zapošljavanje timova i opseg rada centra. Početni fokus bit će na novim materijalima, bio-tehnologijama te digitalnim i podatkovnim rješenjima koja vode do veće održivosti.

“Želimo da istraživački i razvojni centar bude vođen proizvodima i rješenjima”, rekao je Voisin, objašnjavajući da će velik fokus biti na izradi stvarnih prototipova. “Rješenje plastike je u osnovi.” Naglasio je da su istraživači ključni za cjelovitu procjenu utjecaja novih materijala i metodologija na okoliš uzimajući u obzir čimbenike kao što su potrošnja energije, emisije ugljičnog dioksida, sadržaj plastike i opseg recikliranih ili otpadnih materijala. Na primjer, mnoštvo novoosnovanih startupa nedavno je LVMH-u donijelo nove materijale koji bi se mogli koristiti kao zamjena za kožu. Nakon procjene 15 prijedloga, iz kompanije su otkrili da je “90 posto bilo plastike, plus nešto drugo“, ističući potrebu za stručnom analizom, rekao je Voisin. “Vrlo je lako pronaći rješenje za poboljšanje jedne dimenzije. Vrlo je teško dokazati da zaista poboljšavate puni ekosustav.” Jednom kada se centar otvori, LVMH će imati gotovo 1.000 zaposlenika posvećenih istraživanju i razvoju. To uključuje oko 400 radnika u istraživačkom i razvojnom centru za parfeme i kozmetiku u Saint-Jean-de-Brayeu, blizu Orléansa u Francuskoj. Ostatak se širi po raznim robnim markama i poslovnim odjelima grupe, koji se kreću od Louis Vuittona, Fendija i Diora u modnoj i kožnoj galanteriji; Krug i Ruinart u vinima i žestokim pićima; Guerlain i Fenty Beauty u parfemima i kozmetici; Sephora, DFS i Samaritaine u selektivnoj maloprodaji, a Bulgari i Tag Heuer u satovima i nakitu.

Voisin je odbio reći veličinu ulaganja u izgradnju centra, međutim, izvori sugeriraju kako bi se ona mogla kretati od 30 do 75 milijuna eura, ovisno o konačnoj veličini.

Share on facebook
Facebook

Zaručila se Kourtney Kardashian

Lijepa starleta Kourtney Kardashian i bubnjar Blink-182 Travis Barker su se zaručili! Kardashianka je na Instagramu podijelila dvije fotografije – obje s plaže na Kaliforniji,