LVMH i Rihanna ugasili su Fenty Fashion House

Rihannina linija odjeće “Fenty Fashion House” obustavlja se na neodređeno vrijeme, objavio je jučer luksuzni konglomerat LVMH. Brend je lansiran prije nepune dvije godine, a kreirala ga je megapopularna pjevačica u suradnji s francuskom tvrtkom, koja između ostalog posjeduje najluksuznije brendove na svijetu, poput Louis Vuittona i Diora. U izjavi za CNN Style, LVMH je rekao da je stanka zajednička odluka s Rihannom te da “čekaju bolje uvjeta”, a LVMH će nastaviti podržavati ostale elemente carstva Fenty, koncentrirajući se na “rast i dugoročni razvoj” njezine beauty linije i linije za njegu kože- Fenty Beauty i Fenty Skin, kao i na liniju donjeg rublja Savage X Fenty.

Iako LVMH nije detaljnije obrazložio odluku, nije tajna da su izazovi pandemije Covid-19 izvršili neviđeni pritisak na globalnu modnu industriju i mnoge pojedinačne modne kuće. Tržišno izvješće konzultantske tvrtke McKinsey pokazalo je da je prodaja mode dramatično opala 2020. godine, što i nije iznenađujuće, jer unatoč prilagodljivosti, digitalnim revijama, i online trgovinama, ljudi su manje trošili na modu i modne dodatke.

Rihanna je bila prva pripadnica zajednice crnaca, koja je surađivala s LVMH-om, kao sukreator svog brenda. Fenty Fashion House pokrenut je 2019. godine, iako to pjevačici nije bio prvi “modni izlet.” Ona je još 2014. godine postala kreativni direktor Pume, a kreirala je i za britansku trgovinu River Island. Kad je Fenty Fashion House prvi put predstavljen javnosti, Rihanna je se pohvalila da će kontrolirati kreativni dio. Tada je rekla: “Dizajniranje ovakve linije s LVMH-om nevjerojatno je poseban trenutak za nas. (Bernard) Arnault mi je pružio jedinstvenu priliku da razvijem modnu kuću u luksuznom sektoru, bez umjetničkih ograničenja.”

Share on facebook
Facebook

Bijele midi haljine idealne za ljeto

Ljetni stil nešto je što većina žena jednostavno obožava. Topići, sandale, te lepršave haljinice dominiraju ljetnom sezonom. Iako nas uzorci uvijek iznova oduševe, ponekad ne