LVMH i Rihanna ugasili su Fenty Fashion House

Rihannina linija odjeće “Fenty Fashion House” obustavlja se na neodređeno vrijeme, objavio je jučer luksuzni konglomerat LVMH. Brend je lansiran prije nepune dvije godine, a kreirala ga je megapopularna pjevačica u suradnji s francuskom tvrtkom, koja između ostalog posjeduje najluksuznije brendove na svijetu, poput Louis Vuittona i Diora. U izjavi za CNN Style, LVMH je rekao da je stanka zajednička odluka s Rihannom te da “čekaju bolje uvjeta”, a LVMH će nastaviti podržavati ostale elemente carstva Fenty, koncentrirajući se na “rast i dugoročni razvoj” njezine beauty linije i linije za njegu kože- Fenty Beauty i Fenty Skin, kao i na liniju donjeg rublja Savage X Fenty.

Iako LVMH nije detaljnije obrazložio odluku, nije tajna da su izazovi pandemije Covid-19 izvršili neviđeni pritisak na globalnu modnu industriju i mnoge pojedinačne modne kuće. Tržišno izvješće konzultantske tvrtke McKinsey pokazalo je da je prodaja mode dramatično opala 2020. godine, što i nije iznenađujuće, jer unatoč prilagodljivosti, digitalnim revijama, i online trgovinama, ljudi su manje trošili na modu i modne dodatke.

Rihanna je bila prva pripadnica zajednice crnaca, koja je surađivala s LVMH-om, kao sukreator svog brenda. Fenty Fashion House pokrenut je 2019. godine, iako to pjevačici nije bio prvi “modni izlet.” Ona je još 2014. godine postala kreativni direktor Pume, a kreirala je i za britansku trgovinu River Island. Kad je Fenty Fashion House prvi put predstavljen javnosti, Rihanna je se pohvalila da će kontrolirati kreativni dio. Tada je rekla: “Dizajniranje ovakve linije s LVMH-om nevjerojatno je poseban trenutak za nas. (Bernard) Arnault mi je pružio jedinstvenu priliku da razvijem modnu kuću u luksuznom sektoru, bez umjetničkih ograničenja.”

Share on facebook
Facebook

Točkaste štikle ne izlaze iz mode

Ako bismo morali izdvojiti jedan modni detalj koji uvijek rado kombiniramo, to sa ženstvene štiklice i salonke. A ono što nam dolazi i ovoga proljeća,