Kim je zablistala u najnovijoj kampanji vlastitog brenda

Nova kampanja brenda SKIMS zaludila je obožavatelje i više nego što smo očekivali! Kim je u ponedjeljak navečer na svom Instagram profilu objavila fotografije novog proizvoda svog brenda, koji je vrijedan milijardu dolara, i to – pidžame za spavanje! Cijela kampanja inspirirana je “tabloid” kulturom, a na fotografijama možemo vidjeti starletu kako se sprema i vježba a pritom čita i The Informer.

Kim je uhvaćena u najmekšoj spavaćici ikada“, stoji na naslovnici tabloida ” Skims Weekly “, izmišljenog tabloida s fontovima i izgledima koji izgledaju zapanjujuće slični pravom magazinu. “Ona je opsjednuta”, tvrdi izvor. Na pripadajućim paparazzo fotografijama, 40-godišnja Kardashian nosi majicu bez rukava i hlače iz nadolazeće kolekcije, pokušavajući ostati sakrivena, s plavom perikom i Yankees kapom. Čak i sam opis kampanje zvuči baš poput nečega što bi prenio poznati američki portal Page Six – “Nedavno fotografirana Kardashian, čini se u novoj kolekciji njezinog brenda Skims, a upućeni tvrde da se starleta ne skida iz najmekšeg odjevnog predmeta ikada”, prenosi portal Page Six.

Odjeća za spavanje će biti dostupna u veličinama od XXS do XXL, kako bi bila pogodna za različite tipove tijela, kao i sve ostale stvari koje je SKIMS lansirao. Proizvode možete pronaći online, na službenim stranicama brenda.

Share on facebook
Facebook

Prsten kao dominantni modni dodatak

Nakit simbolizira klasiku i ljepotu te vrlo često može zaokružiti naše modno izdanje, a ponekad ga i u potpunosti transformirati. Iako nakit nosimo cijele godine,

Stiže nam nastavak omiljene serije

O da, itekako smo spremni za drugu sezonu omiljene serije, i jedne od ikada najgledanijih na Netflixu – Emily in Paris. Netflixova romantična komedija počela