Gucci x The RealReal suradnja

Još jedan poznati svjetski brand odlučio se na širenje poslovanja na nova tržišta, a trenutno je second hand market, jedno od najaktualnijih. U ponedjeljak je luksuzna marka najavila lansiranje novog partnerstva s The RealRealom, na kojem će biti nova namjenska Guccijeva stranica za e-trgovinu polovnih komada.

Gucci se pridružuje sve većem broju marki koje preuzimaju kontrolu nad vlastitim tržištima preprodaje: Stella McCartney otvorila je put kao prva luksuzna marka koja se udružila s The RealRealom 2017. godine, a Burberry je slijedio njihov primjer 2019. Ova odluka pametan je poslovni potez za Gucci. Prema priopćenju marke, talijanska modna kuća jedna je od najtraženijih marki na The RealRealu.

Gucci i dalje bilježi snažan rast potražnje za preprodajom (porast za dodatnih 19% ove godine) i treća je godina zaredom najtraženija muška marka”, navodi se u priopćenju. “Gucci također ima snažnu vrijednost preprodaje za pošiljatelje, s vrijednošću preprodaje odjeće 2,3 puta većom od prosjeka u odnosu na sve marke koje se prodaju na The RealRealu.”

Uključivanje u vlastito rabljeno tržište također brandu daje veće zasluge za održivost na koju se stavlja poseban naglasak već neko vrijeme. Kada se odjeća i obuća na taj način preprodaju, izbjegava se odlagalište otpada te se smanjuje potreba za konstantnom proizvodnjom novih predmeta. Iz RealReala također su potvrdili da daju donaciju neprofitnom udruženju One Tree Planted za svaku kupnju Guccija na njihovoj web stranici.

“Gucci podiže ljestvicu ne samo za modnu industriju, već i za sve tvrtke kontinuiranim inovacijama kako bi svoje poslovanje učinilo održivijim”, rekla je u izjavi izvršna direktorica RealReala Julie Wainwright. “Zajedno usmjeravamo pozornost na daljnju prodaju za koju se nadamo da će potaknuti sve potrošače da podrže kružno gospodarstvo i pridruže nam se u smanjenju ugljičnog otiska mode.”

Share on facebook
Facebook

Zvijezde nose Givenchy

Marketing u doba pandemije itekako je zahtjevan a svijet i dalje- nepredvidiv. Zato se većina kreativnih direktora odlučuje na alternativne metode i digitalni marketing. Matthew