Beyonce i Jay Z postali su Tiffanyjevi novi ambasadori

Tiffany je uvijek bio jedan od ključnih “igrača” u svijetu luksuznog nakita, a otkako ih je kupio luksuzni konglomerat LVMH itekako su počeli mijenjati marketinški pristup i strategiju brenda. Zadnji njihov potez je to što su Beyonce i Jay Z-ja “pridobili” u svoj tim te je popularan par postao ambasador brenda. Lijepa pjevačica potvrdila je suradnju u intervjuu za Harper’s Bazaar kojem je pozirala za naslovnicu odjevena u svoj brend Ivy Park.

Pridruživši se popisu impresivnih ambasadora koji uključuju K-pop grupu BLACKPINK’s Rosé, zvijezdu The Queen’s Gambita Anya Taylor Joy i Tracee Ellis Ross, par će predvoditi nadolazeće kampanje za brend, a zajamčeno će proširiti i izloženost brenda novoj publici – posebno generaciji Z. Otkad se bivši izvršni direktor RIMOWE -e Alexandre Arnault (Sin CEO-a Bernarda Arnaulta), prebacio na svoju ulogu izvršnog direktora u Tiffany & Co, marka se igra s novim marketinškim strategijama, uključujući iznenađujuću prvoaprilsku šalu u kojoj je zaštitni znak, plavu kutiju zamijenila novom žutom bojom kao njezinu najnoviju marketinšku kampanju koja je glasila “Ovo nije Tiffany od tvoje majke“. Jasno je da novi pristup djeluje i doveo je Tiffany & Co. u centar pažnje s mnogo više stvari koje će doći na red. Kampanja za Beyoncé i Jay-Z još se ne otkriva, no naznake možemo vidjeti na naslovnici Harper’s Bazaara. Uskoro se očekuje više vijesti, i nadamo se fotografija!

Share on facebook
Facebook

Najgori otufiti Met Gale

Kao što smo već spomenuli, o outfitima s najprestižnijeg događaja modne sezone, Met Gale, koja je ove prvi puta održana u rujnu umjesto u svibnju,