Balenciagina digitalna kampanja za jesen oduševila je modne kritičare

Balenciaga je premijerno prikazala kratki film u sklopu kampanje za jesen 21. Za razliku od prijašnjeg filma Afterworld: The Age of Tomorrow, mi nemamo kontrolu nad narativom. Umjesto toga, slijedimo našeg protagonista dok prolazi pored žene u redu prije nego što se susretne s njom u paralelnoj stvarnosti Afterworlda. Sa slušalicama u ušima, glavni junak kreće se u idiličnom okruženju, te susreće likove koji nose odjevne predmete iz nove kolekcije. U jednom trenutku, susreće se sa ženom koja također nosi Balenciaginu kombinaciju, te njih dvoje skupa susreću animirane likove u videu. Kampanju je režirao i producirao programer video igara Quantic Dream, a stvorio je pomoću snimanja pokreta za stvaranje animiranih verzija ljudi iz stvarnog života.

Definitivno možemo zaključiti kako je Balenciagi itekako važno da budu “medijski prisutni”. Osim što su se pomalo odmakli od visoke mode, strani kritičari primijetili su kako im je izuzetno važno da je brend trendi, aktualan te da se o njemu govori. Prije su ga često svrstavali u “isti koš” s Diorom ili Louis Vuittonom, međutim danas je itekako dostupan i rasprostranjen među masom ljudi, a glavni ambasadori brenda su popularni reperi poput Travisa Scotta.

Travis Scott u Balenciaga jakni

Gvasalijin stil transformirao je Balenciagu u poseban “modni svemir“, te ih potpuno redefinirao kao brend. Nama se čini da je taj svemir jako dobro prihvaćen te da svi itekako žele biti dio istog.

Share on facebook
Facebook

Najljepše bijele sandale za ljeto

Od vjenčanja, izlazaka do svečanih ručkova – nema prilike u kojima ih ne možemo nositi. Većina će se složiti da ih se može “isfurati” u