Ariana Grande pokreće beauty brend?

Ako ste fan Ariane Grande, vjerojatno ćete se oduševiti kada pročitate da se slavna pjevačica, baš poput mnogih svojih kolega odlučila okušati u beauty industriji. Ako je vjerovati Instagramu pjevačica je u vlasništvu novonastalog profila i istoimene stranice REM. Iako oni nikoga ne prate, skupili su skoro 60.000 sljedbenika u rekordnom roku. Baš poput i Instagrama, web stranica ne sadrži gotovo ništa osim upečatljivog loga.

Istoimeni parfem koji je pjevačica lansirala 2020. godine

Prema vijestima koja je prenijela poznata američka TV kuća, E! news, jumbo plakati r.e.m. nedavno su bili izloženi ni manje ni više nego na najpopularnijoj i najatraktivnijoj lokaciji na svijetu za takav tip oglašavanja- Times Squareu. Jedan od tragova koji upućuje na to da je slavna pjevačica povezana s brendom je taj što su njezini bliski prijatelji ovaj tjedan na svojim Instagram storyjima reklamirali brend. Također, čini se da su zaštićeni naziv i dizajn te se među zaštićene proizvode ubrajaju: korektori, sjenila, proizvode za usne, ekstenzije kose i još mnogo toga uključeno u nadolazeću kolekciju.

R.E.M.” je inače ime pjesme, koja se našla na Arianinom albumu u 2018. godini. To je također ime i popularnog parfema koji je pjevačica izbacila 2020. godine. Parfem je dostupan u američkim popularnim dućanima poput Ulte i Targeta, a kod nas se može pronaći u DM-u. Iako je relativno nova u svijetu ljepote, ipak joj ovakav izlet nije prvi – naime još 2019. pjevačica je pod okriljem svoje tvrtke GrandAri, Inc. podnijela zahtjev za zaštitu “Thank U, Next” za mirise, losione za tijelo, gelove za kupanje, gelove za tuširanje, pilinge za tijelo, pudere za tijelo, te kreme.

Share on facebook
Facebook

Najgori otufiti Met Gale

Kao što smo već spomenuli, o outfitima s najprestižnijeg događaja modne sezone, Met Gale, koja je ove prvi puta održana u rujnu umjesto u svibnju,