Alta Moda zbog pandemije dostupna je online

Ako smo pomislili da netko nije otvoren za online shopping, to je elitna skupina žena – i nekih muškaraca – koja hrli u Italiju svakog srpnja na festival Alta Moda Dolce & Gabbane. Talijanska verzija Haute Couturea košta desetke do stotine tisuća eura, zahtijeva višestruku pažnju usmjerenu na detalje, mjerenja i izrađena je po mjeri za vjenčanja, humanitarne evente i raskošne zabave koje su nestale u pandemiji.

No, pokazalo se da su klijenti Alta Mode odani i „digitalno“ pametni, spremni kliknuti “kupi sada” sa svojih kauča umjesto da kupuju u ateljeu u Portofinu ili Capriju. Iako su mnoge luksuzne tvrtke izvijestile o velikom smanjenju prihoda, Dolce & Gabbana očekuje da će daleko nadmašiti tržište u svojoj modnoj liniji Alta Moda s prihodima ove godine koji su na putu da sustignu prošlu godinu, kaže Giuseppina Cannizzaro, koja je na čelu odjela (i nećakinja suosnivača Domenica Dolcea). Očekuju značajan rast 2021. godine kada se vrate vjenčanja i svečane sezone. Iako su u ožujku prestali s poslovanjem, zbog lockdowna, odlučili su iskoristiti vrijeme te pomoću online tehnologije, ostati u kontaktu sa svojim klijentima. Kontaktirali su ih s personaliziranim porukama koje su njihove kupce podsjećale na kupnje i zabave u prošlosti te su primali narudžbe na temelju prošlih kolekcija i prilagođavali nove dizajne pandemijskom načinu života.

Klijenti su pozitivno reagirali na kupnju putem WhatsAppa i WeChata. “Bojala sam se da najstarijim damama neće biti ugodno s takvim načinom, ali zaista su uživale”, potvrdila je Cannizzaro za Vogue.

Share on facebook
Facebook

Stavi pravu stvar na pravo mjesto

Danas je u sklopu Projekta „Stavi pravu stvar na pravo mjesto“ na tri lokacije u gradu – parku Bundek, Trešnjevačkom trgu te SRC-u Jarun, na Svjetski dan mora,

Svjetski dan školskog mlijeka u Zagrebu

Obilježen Svjetski dan školskog mlijeka u Zagrebu Hrvatska mljekarska udruga u suradnji s Gradom Zagrebom (Gradskim uredom za obrazovanje, te Gradskim uredom za poljoprivredu i