FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

Hrvatska junetina Udruge Baby Beef na policama SPAR-a i INTERSPAR-a

Napisala 

Hrvatsku junetinu prepoznala najzahtjevnija tržišta svijeta

Na policama SPAR-a i INTERSPAR-a kupci mogu pronaći svježe i kvalitetno juneće meso Udruge Baby Beef, a lako će ga prepoznati zahvaljujući posebnoj oznaci na pakiranjima ove najkvalitetnije junetine na hrvatskom tržištu. Udruga Baby Beef broji više od 300 članova među kojima svoje mjesto od ovog tjedna ima i SPAR Hrvatska, prvi trgovački lanac s kojim je ostvarena ovakva suradnja.

„Naše je članstvo u Udruzi dobar nastavak već postojeće suradnje s obzirom na to da su neki od članova naši dugogodišnji dobavljači svježeg mesa. Hrvatskom junetinom Udruge Baby Beef našim ćemo kupcima ponuditi kvalitetno mlado juneće meso uzgojeno na hrvatskim farmama“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Udruga uzgajivača junadi Baby Beef osnovana je 2000. godine s ciljem promocije i ponude kvalitetnog junećeg mesa na hrvatskom tržištu. Članovi udruge godišnje proizvedu više od 130.000 junadi s prosječnom težinom od 700 kg što čini više od 90% ukupne hrvatske proizvodnje junadi, odnosno junećeg mesa. Osim na hrvatskom tržištu Udruga distribuira junad i meso i na najzahtjevnijim inozemnim tržištima kao što je Italija koja ga koristi za pripremu poznatih „Milanskih rezova“ i „Fiorentina steaka“, te na tržište Bliskog Istoka.

Hrvatska junetina samo je dio bogate ponude domaćih proizvoda u asortimanu SPAR-a. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda i kupcima nudi veliku ponudu najkvalitetnijih hrvatskih proizvoda.