FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

Udobno, sigurno i kvalitetno tuširanje uz „hansgrohe Unica Comfort“

Napisala 

Novi set zidnih šipki za tuširanje „hansgrohe Unica Comfort“ odlikuju čvrste ručke za držanje, čiju stabilnost potvrđuje TÜV Süd, vodeća njemačka kompanija za tehničku podršku, certifikaciju i edukaciju. Zidnu šipku za tuš osmislio je osnivač tvrtke, Hans Grohe, a danas, zahvaljujući  pametnim i unaprijeđenim verzijama, tvrtka Hansgrohe prednjači u opremanju kupaonica te u tuševe donosi još više kvalitete i udobnosti.

Zidne su šipke „hansgrohe Unica Comfort“ multifunkcionalne te se harmonično uklapaju u različite kupaonice, zahvaljujući upravo nenametljivom i elegantnom izgledu. Karakterizira ih i čvrsta metalna konstrukcija. Ručni se tuš može pozicionirati na određenoj visini, a držač se tuša može rotirati, nudeći time mogućnost prilagodbe do 90 stupnjeva. Šipka za tuš „hansgrohe Unica Comfort“, dugačka metar i 10 centimetara, sadrži i dodatan ručni držač na donjem dijelu šipke, što je čini idealnom za djecu ili osobe u kolicima, ali i za one koji se vole tuširati u sjedećem položaju.

Raznovrsna i praktična kolekcija „Unica Comfort“ funkcionira i u kadama jer se čvrsta ručna drška „Comfort“ s odvojivom posudom i držačem tuša može postaviti i na lijevoj i na desnoj strani šipke. Također, kolekcija sadrži i oslonac za noge koji je prekriven neklizajućom plastikom pa osigurava stabilnost prilikom pranja stopala i nogu. Šipke za tuševe „hansgrohe Unica Comfort“ dostupne su u varijantama od 90 i 65 centimetara, a svi su modeli dostupni  kao individualni proizvodi, ali i kao dio seta koji uključuje i ručni tuš „hansgrohe Raindance Select S 120“ te odgovarajuće crijevo tuša.

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.