FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

#LETSWOW – Lidl i Heidi Klum predstavljaju globalnu suradnju na New York Fashion Week-u

Napisala 

Esmara by Heidi Klum 

„Heidi & The City“  tema je prve zajedničke kolekcije Heidi Klum i Lidla. Početak ove globalne suradnje obilježit će se 7. rujna 2017. za vrijeme New York Fashion Week-a. Za Heidi Klum i Lidl bit će to svečano predstavljanje kolekcije na međunarodnom modnom eventu, dok će službeni početak prodaje „Esmara by Heidi Klum“ kolekcije biti 18. rujna 2017. 

#LETSWOW New York

Heidi Klum i Lidl 7. rujna u New York Cityju otkrit će tajnu #LETSWOW kampanje pokrenute početkom kolovoza u 28 zemalja. Svečanom premijerom u New Yorku predstavit će suradnju svojom prvom zajedničkom kolekcijom. Na početku New York Fashion Week-a prvi će puta biti predstavljeni svi dijelovi kolekcije dostupni na međunarodnoj razini. 

 „Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao  kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom. #LETSWOW je sinonim za zabavu u modi i pruža iznenađenja – kao i Lidl u svijetu mode“ – rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska, gospodin Boris Lozić.   

New York je metropola u kojoj se rađaju i žive trendovi i više je od samog mjesta održavanja manifestacije. Za kolekciju „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ njemačka je modna ikona inspiraciju našla u svom najdražem gradu. 

Bogata izričajem baš kao Heidi Klum

Rezultat je itekako zadivljujući. Razigrana kao New York te bogata izričajem kao Heidi Klum, ova kolekcija nudi urbane trendove s „wow“ efektom: sakoi s leopard uzorkom i slatki topići, bomber jakne i super skinny traperice, nježna čipka i koža za rokerski izgled u plavoj i konjak boji. Svaki komad odjeće karakterizira dobra kvaliteta i cjenovni razred koji je tipičan za Lidl. 

„Htjela sam kreirati modu s wow efektom koju je jednostavno kombinirati i u kojoj svaka žena izgleda odlično, a sve to po najboljoj cijeni“ – izjavila je Heidi Klum.  

Početak prodaje: 18. rujna 2017.

18. rujna počinje prodaja u 92 Lidlove trgovine u Hrvatskoj. Osim odjeće (raspona veličina od 34 do 44), asortiman će obuhvaćati i modne dodatke i cipele (raspona veličina od 36 do 41). Ova će se kolekcija na međunarodnoj razini nuditi u ukupno 28 država – u više od 10.000 Lidlovih trgovina. 

Na stranici www.Lidl.hr/fashionweek u tijeku je odbrojavanje do otkrivanja kolekcije u rujnu.  

Instagram: @lidl_hrvatska

Facebook: Lidl Hrvatska #LETSWOW #esmarabyheidiklum 

O Lidlu

Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe. Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: raspon proizvoda, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.  

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 92 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2000 zaposlenika.