FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

Ljubav bez ijedne mrlje: Antonija Stupar Jurkin u novoj kampanji za Saponia Lifestyle kolekciju

Napisala 

Saponia je nedavno pokrenula kampanju „Ljubav bez ijedne mrlje“, kako bi predstavila novu liniju proizvoda Lifestyle. Zaštitno lice kampanje je poznata voditeljica Antonija Stupar Jurkin, a slogan „Ljubav bez ijedne mrlje“ na izrazito emotivan način ističe besprijekornost Saponijinih proizvoda. Antonijin životni stil je dinamičan i moderan pa se Saponijini Lifestyle proizvodi, koji savršeno peru, čiste i mirišu, idealno uklapaju u njezin život. Osim učinkovitosti, proizvodi plijene i svojim atraktivnim izgledom u  tiffany tonovima.

Linija proizvoda Lifestyle kreirana je za sve one koji vole uživati u lijepim stvarima i životu, a od života uzimaju samo najbolje. Kolekcija je inspirirana modom, ljepotom, dizajnom i interijerima, hranom i putovanjima, a u proizvode je pretočeno sve ono što je kvalitetno, lijepo, moderno i novo. Pokušali smo pronaći ljepotu u svemu što nas okružuje i pretočiti u liniju Lifestyle. Kada je riječ o liniji Lifestyle, posebna pozornost posvećena je razvoju kvalitetnih formulacija i atraktivnih mirisnih kreacija. Linija proizvoda Lifestyle obuhvaća Saponijine premium brendove – Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Bis.

Saponia je vodeća hrvatska deterdžentsko-toaletna industrija sa tradicijom dužom od 120 godina. Riječ je o kvaliteti kojoj kupci vjeruju, a o uspjehu tvrtke najbolje govore njezini proizvodi kao što su Faks Helizim, Ornel, Arf, Likvi, Nila, Kalodont ili Bis. Oni su rezultat rada vrhunskih stručnjaka, a zanimljiva i hvalevrijedna informacija je da Saponia svoje proizvode nikada ne testira na životinjama.

 

Posljednje vijesti