FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

OLIVAL OBILJEŽIO 23 GODINE PRISUTNOSTI NA TRŽIŠTU NOVIM PROIZVODNIM POGONOM

Napisala 

Hrvatska kozmetička tvrtka Olival svoje 23 godine poslovanja obilježila je otvaranjem novog poslovnog prostora u zapadnom dijelu Zagreba.

 

Novi poslovno - proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i  heat recovery sustav.  Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za  4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje  gđa. Branka Petković (autorica Laube).

 

Olival uspješno surađuje s najvećim  drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji  je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete,a ponose se asortimanom od 103 proizvoda. Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti  izazivaju veliki interes kupaca.

 „Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca.“, naglasio je direktor Olivala, g. Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem tvrtke.

„Upravo je otvaranje proizvodnog pogona tvrtke Olival  pozitivan primjer korištenja sredstava iz EU fondova. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakom ovakvom poduzetniku koji se razvija, širi i zapošljava te povećava konkurentnost poduzeća pristupa kao nositelju razvoja hrvatskog gospodarstva. No, kako bi poduzeća mogla poslovati u zdravom i konkurentnom okruženju te povlačiti još više sredstava iz EU fondova naša je zadaća izgradnja povoljnog poslovnog okruženja i uklanjanje administrativnih prepreka koje opterećuju poduzetnike troškovno i vremenski što svakodnevno činimo.“    U svom je obraćanju istaknula pomoćnica Ministra gospodarstva, obrta i poduzetništva, gđa. Nataša Kulanowski  Kramarić.

 Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.

Posljednje vijesti