FacebookTwitterGoogle BookmarksPinterest

To je zbog mirisa! Mirisi nas "tjeraju" na kupovinu i dobro raspoloženje koje ju prati

Napisao/la  BestShop

Znate li da osjet mirisa ne samo da utječe na doživljaj samog proizvoda ili marke proizvoda, već utječe i na percepciju potrošača o vremenu, veličini i kvaliteti proizvoda ili prodajnog prostora.

Prema istraživanjima provedenim od strane Scent Marketing Institute, dodavanje određenih mirisa u trgovine Nike povećalo je namjeru kupca za kupnjom za 80%, a dodavanje mirisa kave na benzinske pumpe koje prodaju kavu za van, povećalo je potrošnju kave za 300%.

9ffe90665bbc3925_6fdd3cc2430511e2a12822000a9f18f6_7.jpeg

Kako su osjet mirisa i pamćenje jako povezani, miris unutar prodajnog prostora kupcu služi kao jak podsjetnik na ugodno iskustvo povezano s proizvodom, markom proizvoda ili samim prodajnim mjestom. Osim što stvaraju kupcu ugodnije mjesto za kupovinu, mirisi utječu i na zaposlenike jer utječu na njihovo bolje raspoloženje, povećavaju kreativnost, koncentraciju i motiviranost.

original.jpg

Dodatna istraživanja na području utjecaja mirisa pokazuju da je postavljanje određenih mirisa u prodajne prostore koje prodaju garderobu mogu dvostruko povećati prodaju u odnosu na dane kad se mirisi ne koriste, miris pite od jabuka i pečenih keksa u jednom lancu koji prodaje kućne aparate utjecao je na porast prodaje od 33%.

photo-62.jpg

Većina mirisa koje se koriste u trgovinama su umjetni mirisi, te se posebno istražuje koji mirisi su pogodni za određeni tip trgovine.

Kupac kupuje tamo gdje je njegov doživljaj kupovine bolji i gdje boravak u nekom prodajnom prostoru utječe na njegove emocije, a miris je jedan od značajnih faktora koji na taj doživljaj utječu.

Više pročitajte ovdje!

pradasphere-prada-exhibition-harrods-london-classic-handbags-window-display-fashion.jpg